Vi vill göra det enklare för dig som hyresgäst att få snabb och relevant information. Därför kommer vi nu att använda sms och e-post i större utsträckning.
Vi lyssnar på vad du tycker
I den senaste hyresgästenkäten efterfrågade många av er tydligare och snabbare information från oss. Det har vi tagit till oss. För att möta det önskemålet satsar vi nu på digitala kanaler i större omfattning.
Vad innebär det för dig som hyresgäst?
Du kommer framöver att få information som rör ditt boende – som driftstörningar, underhåll eller andra viktiga nyheter – direkt till din mobil eller inkorg. På så vis hoppas vi att du känner dig mer uppdaterad och trygg i din boendesituation. Har du inte fått sms eller e-post, logga in på Mina sidor och kontrollera att ditt mobilnummer och e-postadress stämmer.
Information på flera sätt
Den digitala kommunikationen är ett komplement till våra övriga kanaler. Målet är att göra det lättare för dig att ta del av relevant information, när den behövs.
Tack för att du hjälper oss bli bättre!