Hand håller upp en mobiltelefon intill en öppnad laptop.

För att skapa en trygg och respektfull miljö i våra sociala kanaler har vi satt upp några riktlinjer som vi ber alla att följa. Vårt mål är att uppmuntra en konstruktiv dialog, och vi förväntar oss att alla bidrar till en god ton och visar respekt för varandra.

Vi hanterar inga felanmälningar via sociala medier. Om du behöver rapportera ett problem gällande din bostad eller lokal, vänligen besök Mina sidor eller kontakta vårt kundcenter. Du är varmt välkommen att följa, kommentera och delta i samtalen på våra plattformar, men vi förbehåller oss rätten att ta bort inlägg och kommentarer som bryter mot våra regler eller på annat sätt anses olämpliga.

Följande typer av inlägg är inte tillåtna:

  • Kränkningar, hot eller personliga påhopp
  • Diskriminering, hatpropaganda eller trakasserier av något slag
  • Våldsinnehåll eller pornografiska inslag
  • Uppmaningar till olagliga aktiviteter
  • Användning av skyddat material utan tillstånd
  • Publicering av känsliga personuppgifter, såsom telefonnummer, adresser och personnummer.
  • Svordomar eller opassande språkbruk
  • Spam, oseriösa inlägg eller trollande
  • Insamlingar eller reklam för produkter och tjänster
  • Politiska eller kommersiella budskap
  • Länkar till bedrägliga eller på annat sätt olämpliga webbplatser
  • Annat innehåll som kan anses olämpligt eller olagligt

Det är viktigt att dina kommentarer håller sig till det aktuella ämnet. Kommentarer eller inlägg som avviker från ämnet eller som upprepade gånger bryter mot reglerna kan tas bort. Vi förbehåller oss rätten att blockera användare som inte följer dessa riktlinjer och att rapportera överträdelser till relevanta myndigheter eller plattformar. Tänk på att allt du skriver på sociala medier blir en allmän handling.

Vi uppskattar din förståelse och ser fram emot en positiv och respektfull dialog!

Kommentera inlägg på Facebook

Vi strävar efter att hålla kommentarsfält öppna i samtliga inlägg, men i nuläget måste vi välja med omsorg vilka inlägg som är öppna, då vi saknar de resurser som krävs för att hantera detta på ett tillfredställande sätt. Trots detta vill vi gärna ta del av era tankar och synpunkter! Ni är varmt välkomna att kontakta vårt kundcenter, så fortsätter vi dialogen där.

Notera att på LinkedIn och Instagram är möjligheten att kommentera fortfarande helt öppen för alla våra inlägg. Vi ser fram emot ert besök även där!