Du som lokalhyresgäst kan göra en felanmälan på flera sätt. Vi ser gärna att du använder dig av felanmälan i formuläret som förstahandsval.

1. Felanmälan via formulär

Du kan även göra en felanmälan enkelt via formulär. Beskriv ditt ärende så utförligt som möjligt.

Felanmälan för lokalhyresgäst

Kontaktperson för anmälan(Obligatoriskt)
Adress till lokalen(Obligatoriskt)
Namn på företag
Dra filer hit eller
Godkända filtyper: jpg, png, pdf, Max filstorlek: 2 MB.
    För åtgärd av felanmälan(Obligatoriskt)
    Samtycke(Obligatoriskt)
    Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

    2. Felanmälan via e-post

    Det finns även möjlighet att mejla in din felanmälan, det för du till e-postadress: felanmalan.gbab@avesta.se. Beskriv ditt ärende så utförligt som möjligt för att undvika långa mejlkonversationer. Glöm inte att ange ditt namn, telefonnummer, adress och företagsnamn.

    3. Felanmälan på telefon

    Under ordinarie öppettider kan du ringa in din felanmälan till kundcenter på telefonnummer 0226-64 57 00. Vid akuta ärenden utanför ordinarie öppettider kan du ringa jourtjänst på 0226-64 57 90. Du blir då kopplad till ett kontaktcenter som ställer relevanta frågor för att kunna bedöma hur ärendet bör hanteras.